Hej mitt vinterland

2013-01-15 16:04:02 Familj & Vänner
» Kommentarer(0) «


Det tog inte lång tid innan lilla Melody somnade. hon somnade faktiskt när jag tog på henne sin overall. Sedan la jag henne i vagnen och bäddade in henne ordentligt i sin fäll och åkpåse. Idag har ju snön fallit hela dagen över Skåneland. Så nu har man varit ute i kylan och gått en liten runda. Jag sprang och drog Oliver i sin snowracer fram och tillbaka ett par gånger.. Han tyckte det va jätte roligt, skönt när barn är lätt att underhålla. Nu är vi hemma hos Jessica och familjen och värmer oss en stund innan Andreas vaknar. Sedan åker Smulis, jag, Jessica och Leo iväg en snabbis på äventyr..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback