host host host!

2013-01-04 16:17:03 Smulbebisen
» Kommentarer(0) «


Natten till idag blev som en mardröm på vara en minut. Vi hade lagt Melody i sin egna säng som är precis brevid våran egna. Vi låg i våran säng och tittade på en film, då vi båda hör Melody inte får luft som hon ska. Vi for upp ur sängen och upp med henne. Då kom hostan, och hon hostade samtidigt som hon försökte få luften tillbaka igen. Det kändes som en evighet innan hon fick tillbaka luften. Men tillslut fick hon upp slemet i halsen och hostan försvann igen. Man blir så otroligt rädd och liten när detta händer, men samtidigt så stark.. Hostan blir ju bättre och bättre för varje dag som går, men jag hatar att när den väl kommer så vet man att hon inte får luft och det va det som håände även idag. Hon satt i bilen i sin bilstol och man hör henne försöker få luft och hostan kommer och upp med henne snabbt och sedan bara sprutar det ut kräk och en stor rap kom. Sedan blev allt bra igen.. Fast den dumma hostan och den dumma förkylningen så är hon världigt pigg och lekfull av sig.
 
Idag har vi tagit det lugnt, bara varit och handlat hem lite mat till både kylen och frysen. Just nu står mannen i köket och lagar mat. Melody och jag är i storarummet och busar tillsammans. Men ett snabbt inlägg hann jag allt med..
 
Titta nu mamma, jag kan stå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback