liten och nätt, bra på alla sett!

2013-01-04 21:18:10 En mammas vardag
» Kommentarer(1) «


Gokväll!
Denna ljuvliga afton så har vi kört iväg till posten för att hämta hem min lilla träningsmaskin som kommer bli min bästa vän nu den närmsta tiden. Jag lovade mig själv på heder och samvete att år 2013 skulle bli ett år då jag kommer krympa i storlek. Få bort dom sista mamma kilona så man har mer ork att busa och leka med sin lilla flicka. Så eftersom inte tiden finns att ta sig till något gym, så va det bättre att ha något här hemma att pyssla med för att få hjälp på traven att tappa kilon, få fastare hud dessutom. Jag vet att jag aldrig kommer få tillbaka min kropp som den va innan, det är inget jag kommer sträva efter iheller. Men jag vet att jag kan få bättre kropp än den jag har idag. Och nu är det bara att kämpa sig framåt..
 
Liten och nätt hoppas bara den ger resultat också.

Kommentarer
Postat av: Daniella

Man har alltid tid att gå till gymmet ni är två föräldrar! Man kan få den kropp man önskar om man vill och kämpar, det krävs vilja bara:) men d ville väl gå ner innan du fick barn också så det var kanske ett tag sen du hade den kroppen och viljan kämpa på bara :))

2013-01-05 @ 12:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback