Morgonshopping

2013-01-10 13:09:19 En Dag På Stan
» Kommentarer(0) «


Imorse låg jag och Melody kvar i sängen till nio tiden och mös. Sedan ut i köket för lite frukost. Hon fick gröt som vanligt, men idag tyckte hon inte alls det var roligt att äta. Jag är inte den som tvingar henne iheller, så efter jag diskade upp och städade undan köket så fick det bli hennes ersättning istället.. Men lilla snäckan va ingen höjdare på att dricka det iheller så fick bara i henne 60 och hon brukar äta 120. Efter maten la jag ut ett täcke som jag vek på golvet så hon kunde busa lite, medan jag själv skulle fixa håret och klä på mig. När jag var klar så klädde jag på henne sedan gick vi ut med Zakimbo på en promenad i kylan. Upp igen sedan ut ännu en gång för att gå till bilen. Vi åkte iväg till Jägersro center för att möta upp Jessica och Leo som skulle köpa Leo en jacka. Själv hade jag problem med att hitta body till henne när man väl hittar något man ville ha fanns inte hennes storlek. Men tillslut fick jag ändå ihop några till henne i storlek 68 då hon saglar jätte mycket och kräker en del. Inte så roligt att stå varje dag och tvätta upp hennes body i vasken för man inte har så många. Men nu fick hon massor med nya fina. Sedan kunde jag inte motstå att köpa en klänning och body från märket Newbie till hennes nästa storlek..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback