Plask plask plask

2013-01-09 19:20:00 Foto & Bild
» Kommentarer(2) «


Nu ska vi plaska, plaski plaski plask plask plask!!
Efter middagen var det dags för lilla Smulbebisen att ta sig ett bad med sin mammi. Det var så roligt idag när vi badade. Jag sjöng och plaskade med händerna sen efter en stund sa jag till Smulan att det var hennes tur. Och hon plaskade som aldrig förr. Så höll vi på så flera gånger om..

Vi har märkt att när vi gör någonting som vi kan tycka är roligt för henne, så härmar hon en sedan med en gång. Och nu vet jag vad säkert många där ute tänker! "Herregud hon fattar inte vad hon gör" Men det gör hon visst det, varför hade hon då gjort samma sak som vi gör? Vi tycker i alla fall att det är super kul att hon är så duktig med att göra saker. Nu sitter vi allihopa i soffan och myser, Smulan har fått en pyjamas på sig och ska busa lite innan läggdags :)
 
Smulans pappa har tagit super fina bilder på Smulan & mamma nu när vi badade <3
Han spelade även in en video när Smulis härmade mamma med plaskandet, men den kan ni tyvärr inte få se.

Smulis & Mammis
Roligt i badet ska man ju alltid ha
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du passar väldigt bra i nersläppt hår :) man ser ju dig oftast i uppsatt :)

Svar: tack :)
smulbebisen.blogg.se

2013-01-10 @ 13:30:35
URL: http://Solkinuora.blogg.se
Postat av: Catharina

Mio räcker tungan och smackar med munnen om vi gör det och han är tre månader, så det tror jag säkert hon gör :)

Svar: :)
smulbebisen.blogg.se

2013-01-10 @ 14:37:06
URL: http://Lillemans.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback