Tillbaka igen!

2013-01-15 12:37:23 En mammas vardag
» Kommentarer(2) «


Har ni saknat mig? Undrat varför jag inte har bloggat något? Jag ser att siffrorna på er läsare har stigit en del sedan jag slutade blogga. Många vet och många är mer än mest nyfikna. Men vad jag just nu kommer att välja att berätta och inte berätta är upp till mig här i bloggen.

Idag har jag bara tagit det väldigt lugnt hela morgonen. Det började med att Melody sov till 9.30, då hon inte sover så bra om nätterna och inte gjort nu på en veckas tid. Varför hon inte gjort det är en annan femma, men själv är jag helt slut i både kropp och själ. Kroppen har börjat säga ifrån att jag behöver stanna upp och vila mig, då sömnen inte finns där. Men att få ligga kvar i sängen och bara vila till halv tio är hur lyxigt som helst tycker jag.

Vi låg kvar och myste och busade en stund innan vi gick ut för att äta en god banangröt tillsammans med banan och persika puré. Det slank i jätte bra i magen och Melody var hur nöjd som helst. Kladdigt men en väldigt glad bebis. Efter frukosten ville jag själv bara piffa till mig lite, då jag blir lite piggare och känner mig lite mera fräsch. Melody fick då ligga på ett täcke på golvet och busa med sina leksaker. Det gick hur bra som helst, hon är så otroligt duktig på att vara snäll kan jag tycka..

När mammi var klar så blev det massor med lek och stoj tillsammans. Hon är så go när hon är glad och ler hela tiden. Wilma ville också vara med på ett hörn och mysa tillsammans med Smulis..

Efter ett tag blev det en liten bebis som blev jätte trött, så hon somnade gott i min famn. Nu ligger hon här i sin liggkorg på sängen och sover så gott. Jag passade på att göra lite annat medan hon sov såklart. Har fixat med hennes sittdel och försökt få rätt på allt till den. Nu är jag mer nöjd över den och kommer bli hur bra som helst till våran promenad i snön lite senare idag..
 
Smulbebisen & Wilma myser på kudden
Smulis ser på sig själv i kameran
Nu i ro slumra in, alldra käraste miiiiinnn..
Zzzz
 

Kommentarer
Postat av: Aaaannika

Underbara bilder! :)

Svar: :)
smulbebisen.blogg.se

2013-01-15 @ 14:59:47
Postat av: Linnéa, Lo & Skorpan i magen

Bilderna var helt magiska! Tänker på dig! Kram

2013-01-15 @ 19:08:16
URL: http://linneaamandawikman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback