Vaken först av alla

2013-01-05 09:44:18 En mammas vardag
» Kommentarer(0) «


Jag är en människa som är väldigt morgonpigg av mig. Jag är också en som inte alltid behöver så många timmar om nätterna med sömn för att inte orka med dagen. Natten har varit sådär. Lilla älsklingen får sina hostattacker på natten och man måste ingripa med en gång. Innan låg hon mellan oss, men jag har fått problem med min rygg igen, samma smärta som jag hade då Melody skulle födas. Så jag har fått lägga henne längst in i min säng så jag ligger i mitten. Bäst så då jag behöver ligga på vänster sida mer. Lättare att ta henne då också. Hela huset sover utom jag och min älskade Zakimbo som också nyss vaknade till liv. Här ligger vi och tar det lugnt och det är riktigt skönt! Mannen han pratar i sömnen stup i kvarten haha så roligt att ligga och höra på. "Melody är gammal hon klarar detta" så frågade jag vad säger du? Han bara ja 70 och Bingolotto hahahah!!! Okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback